shutterstock_525122938
Slimme software voor boekhouding, HR- en salarisadministratie én kantoorautomatisering

Zakelijke dienstverleners

Wil je snel antwoord op een vraag? Bel ons op 0184 – 44 44 44

Belangrijke overwegingen

Betrouwbaarheid van de software

In de praktijk bewezen toegevoegde waarde

Voordelen van cloudsoftware

Boekhouding, HR- en salarisadministratie en automatisering van interne processen

‘Zakelijke dienstverlening’ bestaat uit grote en kleine bedrijven uit verschillende branches die één ding gemeen hebben: ze leveren diensten aan bedrijven. De meeste van hen zijn projectgeoriënteerde organisaties die bestaan bij gratie van de uren die zij factureren. Strak ingerichte interne processen, een up-to-date boekhouding en een foutloze, tijdige verloningen spelen een belangrijke rol.

  • Hoe ga je om met datakwaliteit, informatievoorziening en risicomanagement?
  • Wet- en regelgeving wordt steeds complexer. Niet voldoen aan eisen en regels zorgt voor het mislopen van opdrachten, boetes en bijbehorende imagoschade.
  • Reisdagen, nachttoeslagen, expats en voorschotten maken je salarisverwerking complex. Kan je accountant dit (nog) aan, wil je zelf gaan verlonen of besteed je het uit aan een specialist?
  • Er is een groeiende behoefte aan actuele informatievoorziening, zowel stuurinformatie voor je eigen onderneming als informatie om je extern te verantwoorden.

Herkenbare thema’s? Samen met onze klanten werken wij aan passende oplossingen met de inzet van moderne technologie.

Slim boekhouden

  • Hoge mate van automatisering – Door boekhoudkundige taken waar mogelijk te automatiseren, hou je tijd over om te ondernemen zonder dat je controle verliest.
  • Snel schakelen – Nauwkeurig je administratie bijhouden gaat moeiteloos en actueel financieel inzicht betekent dat je op elk moment snel kunt schakelen.
  • Verrassende inzichten – Doordat je met je accountant in dezelfde boekhoudsoftware werkt, is de data altijd up-to-date en correct en krijg jij beter én relevanter financieel advies.
Meer informatie over Boekhoud Gemak

HR- en salarisadministratie

HR & Salaris Gemak heeft een prettige en intuïtieve gebruikersomgeving met goed doordachte en gemakkelijk te begrijpen schermen en te gebruiken functies.

  • HR-administratie met een verloningsengine waarmee je alle situaties en cao’s aankunt.
  • Via de intuïtieve medewerkersportaal op elk moment, vanaf elke locatie je HR-administratie voeren en documenten en informatie AVG-proof uitwisselen.
  • Met Managed Payroll Services (MPS) besteed je de salarisverwerking voor korte of langere tijd uit, zonder de regie uit handen te geven en met behoud van toegang tot je volledige HR- en salarisadministratie.
Maak kennis met HR & Salaris Gemak

Naadloze samenwerking

Verschillende afdelingen die naadloos samenwerken op basis van actuele informatie en documenten in één enkel systeem. Management, sales, project- en resourceplanners en de financiële afdeling: iedereen beschikt over de ondersteuning die nodig is voor zijn/haar functie. Aansturing vindt plaats op basis van betrouwbare, actuele managementinformatie.

Verhoog de productiviteit van je organisatie en verras je klanten met een dienstverlening die hun verwachtingen overtreft.

Maak kennis met Practice Management 365

Verhoog de productiviteit van je organisatie

Enig idee hoeveel verschillende softwareapplicaties en -platformen binnen jouw onderneming worden gebruikt om processen te ondersteunen? Het is de bedoeling dat zij het werk eenvoudiger maken, maar in de praktijk blijkt soms het tegenovergestelde. Wil je weten hoe Practice Management 365 je kan helpen om je productiviteit te verhogen? Lees het in de e-guide. 

Download de e-guide